مشاوره در مورد تشخیص اعتیاد و ترک اعتیاد

ترک اعتیاد و تشخیص مصرف مواد مخدر با کیت های آزمایشگاهی

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

چطور آگهی تلویزیونی خود را در ذهن مخاطبین برای مدت طولانی ثبت کنیم

ر ذهن سپردن مشتری یا یادآوری آن یکی از مواردی است که جهت اندازه گیری میزان تاثیرتبیلغات آگهی تلویزیونی مورد استفاده قرار میگیرد.

تبلیغ می بایست کمتر از آستانه تحمل و بیشتر از آستانه توجه باشد.

بر اساس بررسی های انجام شده توسط محققین، اگر آگهی تلویزیونی موفق به تحریک سه بخش مغز مخاطبین با هم شود می تواند به ترجمه مناسبتری در ذهن مخاطبین راه پیدا کرده و معنی این بدست آمدن آگهی و ادراک برند بهتر ، و قرارگیری بهتر در ذهن و تحریک به خرید بیشتر است

سه بخش مغز آدمی چیست؟

طبق بررسی و مطالعات روانشناسان ، مغز انسان به سه قسمت تقسیم و تعریف می شود:آگهی تلویزیونی

حافظه اطلاعات محور یا سمپاتیک

این بخش از حافظه محل ذخیره حقایق ، زبانها و مفاهیم است

حافظه احساس محور یا پیزودیک

این قسمت از حافظه محلی برای خاطرات زیستی خود یا شرح حال خود است.

حافظه اتفاق محور یا سوماتیک

در این بخش از حافظه اطلاعاتی از رفتارهایی که انسان در زندگی آموخته است ذخیره می شود.

با تعاریف انجام شده یک آگهی تلویزیونی باید هر سه بخش مغز را با هم تحریک و مورد هدف قرار داده تا بتواند تاثیر کاملی بر فرد قرار دهد . اثربخشی آن را بالا ببرد  و باعث شود یادآوری بطور مدام با کمترین جریانی آغاز شده و فرد را با درجه اهمیت هدف آن تبلیغ بیشتر آمیخته نماید.

 برای دریافت اطلاعات بیشتر از طرح حمایتی پخش آگهی تبلیغاتی رایگان از تلویزیون و رادیو اینجا را کلیک کنید..

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تصویر فردا

انواع آگهی در تلویزیون و رسانه ایران

منبع:کانون آگهی تبلیغاتی تصویر فردا

تیزر در اداره بازرگانی صدا و سیما

تیزر آگهی کوتاه تبلیغاتی است که ویژگی های جذاب کالا یا برنامه ای را در تلویزیون به نمایش می گذارد.

تیزر نام یک محصول یا خدمت نبوده ، بلکه نام یک تکنیک برای ارائه آگهی تبلیغاتی در تلویزیون و رادیوی اداره بازرگانی صدا و سیما جمهوری اسلامی است، که در قالب فایل ویدئو یا صوتی مطابق با استاندارد های اداره بازرگانی صدا و سیما تولید و تحویل می شود.

حداقل دریافت تیزر تلویزیونی جهت پخش در تلویزیون برابر با ۱۵ ثانیه است و اگر صاحبان آگهی تیزری کمتر از ۱۵ ثانیه ارایه بدهند در واحد محاسباتی اداره بازرگانی صدا و سیما برابر با همان ۱۵ ثانیه محاسبه می گردد.

نرخ محاسبه قیمتی تیزرهای بین برنامه های تلویزیونی معادل دو برابر قیمت تیزرهای قبل همان برنامه می باشد ولی نرخ محاسبه قیمتی تیزرهای بین برنامه های رادیویی معادل همان قبل تیزرهای برنامه می باشد.

نرخ محاسبه قیمتی تیزرهای بعد برنامه های تلویزیونی معادل ۲۰ درصد پایین تر از تیزرهای (قبل) همان برنامه می باشد.

 

زیرنویس در اداره بازرگانی صدا و سیما

زیرنویس متنی متحرک و ثابت تبلیغاتی است که در نوار پایینی قاب تصویر به نمایش در می آید و زمان پخش آن نیز از ۱۵ تا ۲۰ ثانیه در نظر گرفته شده است. نرخ محاسبه قیمتی آگهی های زیرنویس در اداره بازرگانی صدا و سیما معادل تیزر (قبل) همان برنامه می باشد.

در قبول پخش زیر نویس در اداره بازرگانی صدا و سیما محدودیت های همچون عدم پخش در باکس های خبری ، برنامه های کودک و برنامه های ارزشی و مذهبی می باشد.  ضمنا بعضی از شبکه ها ( ای فیلم ) مجاز به پخش زیر نویس نبوده و همین طور شبکه نسیم زیر نویس ثابت (بدون رول) پخش می کنند.

 گزارش آگهی (رپرتاژ) در اداره بازرگانی صدا و سیما

نوعی از آگهی های تبلیغاتی که  ساختار مستند داشته و گزارشی از مراحل ساخت و یا تولید و یا ارائه خدمت  را به تصویر می کشد و به اداره بازرگانی صدا و سیما ارائه می نماید. مخاطبان تلویزیون و رادیو  تصور کرده که یک گزارش بی طرفه و بدون نقش آفرینی به آنها ارائه می‌شود، اما در حالی که آنچه آنها می‌بینند و می‌شنوند در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن مخاطبین است.

رپرتاژ آگهی در اداره بازرگانی صدا و سیما از حداقل زمان ۱۲۰ ثانیه آغاز شده و تا ۱۸۰ ثانیه ادامه پیدا می کند و الزاما باید نوع خدمات مانند خط تولید را در ویدئو خود به نمایش در بیاورد .

نرخ محاسبه قیمتی رپرتاژ آگهی در اداره بازرگانی صدا و سیما ۳۰ درصد پایین تر از تیزر می باشد، و قابل ذکر است که محدودیت پخش در باکس های خبری شبکه های اصلی (۳-۲-۱) ، شبکه خبر و همچنین رادیو پیام را دارا می باشد.

حک آرم در اداره بازرگانی صدا و سیما

نوعی از آگهی تبلیغاتی که ساختار آن می بایست ۵/۱ برابر آرم شبکه باشد و نام محصول به صورت متحرک در جهت مخالف آرم شبکه قرار می گیرد  که مطابق استاندارد اداره بازرگانی صدا و سیما می باشد. در صورت تمایل به پخش بیشتر از یک حک آرم در برنامه تلویزیونی ، لازم است فاصله بین دو پخش آگهی حک آرم حداقل ۵ دقیقه باشد.

نرخ محاسبه قیمتی آگهی های حک آرم ۷۵ درصد پایین تر از نرخ تیزر در همان برنامه می باشد. و قابل ذکر است که محدودیت پخش در باکس های خبری شبکه های اصلی (۳-۲-۱)، شبکه خبر، شبکه آی فیلم را دارا می باشد.

اداره بازرگانی صدا و سیما

دعوت به تماشا(تقدیم برنامه) در اداره بازرگانی صدا و سیما

نوعی از آگهی تبلیغاتی که متناسب با زمان هر برنامه حداکثر سه نوبت و برای هر نوبت حداقل ۱۵ ثانیه می باشد، که می تواند در یکی از موقعیت های قبل، ادامه و انتهای برنامه و یا هر سه موقعیت پخش شود.

نرخ محاسبه قیمتی آگهی های دعوت به تماشا در موقعیت قبل معادل دو برابر قبل همان برنامه، در موقعیت ادامه معادل دوبرابر بین همان برنامه، و در موقعیت انتها معادل بعد همان برنامه با ۲۰ درصد پایین از تیزرهای قبل برنامه محاسبه می گردد.

همانطور که گفته شد باکس های خبری مشمول آگهی های دعوت به تماشا نمی باشند.

نشان آگهی (آرم آگهی) در اداره بازرگانی صدا و سیما

نمایش نام و نشان تجاری و شعار صاحبان آگهی، بدون گفتار همراه آرم و نشان بازرگانی آمیخته با موسیقی مصوب شده اداره بازرگانی صدا و سیما در ۶ ثانیه در موقعیت تیزر آرم شروع و تیزر آرم پایان بصورت روزانه از صبح تا شب در هریک از شبکه های سیما پخش می شود.

 

با آشنایی بیشتر با این عنواین در نوشته های بعدی می کوشیم اطلاعات شما را با روند پخش آگهی رایگان در اداره بازرگانی صدا و سیما و تلویزیون بیشتر آشنا کنیم

فراموش نکنید تا پایان استفاده از  طرح حمایتی اداره بازرگانی صدا و سیما و درج تبلیغ رایگان تلویزیونی رو به پایان است.اینجا را بخوانید

کانون آگهی تبلیغاتی تصویر فردا آماده مشاوره رایگان با آن مجموعه جهت استفاده از این طرح است. اینجا را بخوانید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تصویر فردا

طرح حمایتی پخش آگهی تبلیغاتی رایگان از تلویزیون و رادیو

طرح حمایتی پخش آگهی تبلیغاتی رایگان از تلویزیون و رادیو

پخش آگهی رایگان از تلویزیون و رادیو

در طی سالهای اخیر صاحبان کالاهای ایرانی دچار کم لطفی های فراوانی شده است.کسب و کارهای داخلی که مشتاق به معرفی محصول و اشتغال خود می باشند، به نوعی نادیده گرفته شده اند.

گرایش به کالاهای خارجی دلیلی بر بی تعصبی به کالاهایی که در داخل ایران تولید می شوند می باشد. و تایید آن بر اقتصاد و اشتغال ایرانی مسبب فروپاشی و منحل شدن  بسیاری از کسب و کارهای ایرانی و ترویج بیکاری گردیده است.

اما این اتفاق چرا رخ داده است؟

چرا کالای ایرانی مورد توجه قرار نمی گیرد؟

گرایش انتخاب کالای خارجی  به جای کالای ایرانی از کجا نشات می گیرد؟

همانطور که می دانیم  به درستی سخن و بررسی در این مورد بسیار گسترده می باشد که ملزم به توضیحات بیشتری در بستر جامعه کنونی و فرهنگ و شیوه زندگی مردم دارد. اما با این رویداد تمامی ما از مضررات گرایش به کالای خارجی و بی مهری نسبت به کالاهای ایرانی با خبر هستیم.

می دانیم باید تفکری عاجل بر این موضوع داشته باشیم.

چرا هنر و تجربه ملت شریف ایران را فراموش کرده و به بیگانگان توجه می کنیم

طرح حمایتی پخش آگهی تبلیغاتی رایگان از تلویزیون و رادیو

طرح حمایتی پخش آگهی تبلیغاتی رایگان از تلویزیون و رادیو

سال ۹۶ با نام گذاری اقتصاد مقاومتی (تولید و اشتغال) بیان گر اهمیت توجه به تولیدات ایرانی است .نامی که به تنهایی نمی تواند تغییری قابل توجه ایجاد کرده بلکه همین یاداوری می تواند نقطه عطفی جهت جمع آوری عزمی ملی برای توجه به میهن اسلامی ، اقتصاد ملی و رفع بیکاری باشد.

بازتاب همین موضوع را می توانیم در تلاش ارگان های مختلف کشوری پیرامون این نام شاهد باشیم، جایی که اداره کل بازرگانی صدا و سیما جمهوری اسلامی در طرح مجذوب کننده ای فرصت طلایی و منحصر به فردی در اختیارصاحبان کالاهای ایرانی و کسب و کارهای داخلی قرار داده است با نام طرح حمایتی پخش آگهی تبلیغاتی رایگان از تلویزیون و رادیو

اداره بازرگانی صدا و سیما در طرحی حمایتی که در آن صاحبان کالا یا خدمات ایرانی می توانند به سادگی بصورت رایگان در رسانه تلویزیون و رادیو دیده شوند، کالای خود  را معرفی  کرده و به کسب و کار خود رونق ببخشند.

اداره کل بازرگانی صدا سیما در طرح حمایتی پخش آگهی تبلیغاتی رایگان از تلویزیون و رادیو که تا کنون  بیش از دو فصل  از تصویب آن می گذرد، لبخند رضایت را بر چهره بسیاری از صاحبان کسب و کار ایرانی قرار داده است.

چند ماهی است که در لابلای تبلیغ های پر زرق و برق تلویزیون ،آگهی هایی از جنس صاحبان کالا و خدمات ایرانی شاهد هستیم. و با بسیاری از نامهای جدید محصولات ایرانی و طرح اشتغال در کشور پهناور ایرانی بیشتر آشنا می شویم.

تا پیش از این نام درج آگهی در تبلیغات تلویزیونی و رادیویی می آمد برای بسیاری دست نیافتنی و دور از تصور بود، اما امروز به خوبی شاهد خودنمایی آنها هستیم

شایان ذکر است که دیگر گروه های ارائه دهنده کالا و خدمات که مشمول این طرح می شوند از این موقعیت عالی غافل نشده و تا فرصتی که باقی مانده از طرح حمایتی پخش آگهی تبلیغاتی رایگان از تلویزیون و رادیو نسبت به معرفی و دیده شدن محصول خود بشتابند..

شرایطی که حق صاحبان کسب و کارهای ایرانی می باشد و نشان دهنده این است که رتبه ای از کالاهای خارجی کم ندارد.

شما هم اگر کالا یا خدمات ایرانی دارید که با شرایط طرح حمایتی پخش آگهی تبلیغاتی رایگان از تلویزیون و رادیو سازمان صدا و سیما سازگار است دست بجنبانید، که تا پایان سال جاری معتبر می باشد و  چیزی باقی نمانده است.

کانون آگهی تبلیغاتی تصویر فردا با مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده مشاوره به صاحبان کسب و کار جهت پخش طرح حمایتی پخش آگهی تبلیغاتی رایگان از تلویزیون و رادیو  هستند

برای دریافت اطلاعات بیشتر از طرح حمایتی پخش آگهی تبلیغاتی رایگان از تلویزیون و رادیو اینجا را کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تصویر فردا

تاریخچه تلویزیون وتبلیغات


تلویزیون یک ابزار مخابراتی برای ارسال و دریافت عکسهای متحرک و صدا از یک فاصله دور می باشد. این لغتبه تمام بخشهای تلویزیون، برنامه های تلویزیون و پخش آنها اشاره دارد. کلمه تلویزیون یک کلمه دو قسمتی است که از زبان یونانی و لاتین می آید. "تل" در یونانی به معنای "دور" است. در حالی که "ویزیون" که از زبان لاتین و ازکلمه"ویزیو" می آید به معنای "دیدن یا بینایی" است.

جان لاجی برد در ژانویه 1925 توانست با موفقیت نمایش تلویزیونی خود را نشان دهد. و بدین ترتیب وسیله دیگری به جهانیان معرفی شد، که توانست در عرض چند دهه در کل دنیا محبوب گردد و هم اکنون بعنوان گسترده ترین ومحبوبترین رسانه جهانی محسوب شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تصویر فردا

تبلیغات تلویزیونی ماهواره ای چگونه مشتریان خود را فریب می دهند؟

تبلیغات تلویزیونی ماهواره ای چگونه مشتریان خود را فریب می دهند؟

وقتی سخن از تبلیغات ماهواره ای می آید ذهن ها سمت نتایج معجزه آسای  محصولات یا خدماتی می افتد که به ندرت در شرایط بازار داخلی می توان آنها را پیدا کرد

از کپسول افزایش قد انسان تا لاغری با قرص در ۲ هفته و دستگاه های کوچک کننده بینی بدون جراحی

کم نیستند افرادی که پس از تهیه محصولات ماهواره ای و سفارش آنها ضرر و زیان های مختلفی که از خرید خود دیده اند را برای همیشه به خاطر داشته اند

تبلیغات شبکه های ماهواره ای که معمولا پر زرق و برق ، پر هیجان با صدای بلند پخش می شود و با تکرار کلمات سعی بر تاکید ویژگی کلیدی منحصر کننده و جادویی خود بصورت اغراق آمیزی دارد چگونه توجه مخاطبین را برای درخواست سفارش کالای خود جلب می کنند؟

تبلیغات ماهواره ای

در ادامه می کوشیم به ویژگی های استفاده شده در این نوع تبلیغات تلویزیونی اشاره کنیم

کمترین زمان تا اثربخشی محصول

از مزایای فرینده  محصولات تبلیغات ماهواره ای زمان کوتاه اثربخشی آن است که سعی میکند شخص را قانع کرده که در مدت زمان اندک نتیجه آن را متوجه شده و بیینده تبلیغات ماهواره ای بسیار مشتاق می گردد که محصول را سفارش داده  و خیلی زود نتایج آ ن را ببیند

نتایجی که شاید فرد استفاده کننده باید خوش شانس باشد تا هیچ اثری از آن نبیند چه برسد به تاثییر درست.

 

انتخاب مبلغ هوشمندانه

معمولا در تبلیغات ماهواره ای مبلغ محصول را طوری انتخاب می کنند تا برای تمامی اقشار جامعه پرداخت آن مقدور  باشد

آنها می دانند اعتماد کردن به تبلیغات  ماهواره ای که از ظواهر آن نیز واقعی بنظر نمی رسد برای مجاب کردن بیینده نیاز به شیوه های خاصی دارد که از جمله آن مبلغ پایین در قبال آن است تا ببینده احساس نکند ریسک ضرر زیادی را می پذیرد

افر و گیفت

معمولاپس از معرفی محصول در تبلیغات ماهواره ای در قسمتی که می خواهند مبلغ محصول رو اعلام کنند پس از درج مبلغ از گیفت یا آفری نام می برند تا مخاطبانی که در مرحله شک قرار گرفته که محصول را بخرند یا نه کاملا فریفته شده و به مشتری تبدیل شوند

شیوه سفارش

در این نوع تبلیغات تلویزیونی ماهواره ای برای سفارش محصول نیاز به طی مراحل سختی نیست اصلا نیاز نیست از پای تلویزیون بلند شوید

کافیست گوشی خود را برداشته و یک پیامک به شماره معرفی شده و حک شده در تصویر بفرستید تا کاملا وارد پروسه خرید شده و مابقی پیگیری ها از آن سمت صورت گیرد

در این نوع تبلیغات ماهواره ای خبری از ثبت نام اینترنتی و پر کردن صفحات مشخصات و تاییده ایمیل و اهراز هویت کاربر نیست و این نکته خود موفق بر جذب مشتری می شود

تکرار تبلیغات

این تبلیغات انقدر تکرار می شوند که مخاطبین همیشگی آن شبکه را بکلی کلافه می کنند

فکر این موضوع که تماشای یک تبلیغ هر ۱۵ دقیقه یکبار لابلای دیدن فیلم و درگیر شدن موضوع آن بسیار منزجر کننده است

اما انقدر تکرار می شود که بتواند تمامی بینندگان که حتی گذری آمدند را مجاب به خرید کند

پرداخت هزینه درب منزل

بسیاری از این تبلیغات  ماهواره ای حتی مبلغی نیز برای سفارش خود نمی خواهند و تاکیید می کنند که کالای شما درب منزل تحویل شما شده و شما پس از دریافت آن هزینه های مربوط به آن را پرداخت کنید

استرداد وجه

در این نمونه تبلیغات بر گارانتی کامل کالا تاکیید کرده و حتی به وضوح به استرداد تمامی وجه در صورت عدم رضایت شخص تاکیید میکنند رویای محال و دور از دسترس که کمترین احتمال به تحقق آن امری بعید می باشد

 

 

تبلیغات ماهواره ایدر پایان می توان گفت ابزار و شیوه های استفاده شده جهت جذب مشتری و مخاطبین تبلیغات ماهواره ای انقدر هوشمندانه انتخاب شده که در اوج بی اعتمادی و ناشناخته بودن شبکه های تلویزیونی ماهواره ای که حتی محل پخش برنامه های آنها نیز مشخص نیست اشخاص را به راحتی به خریداران کالای قلابی خود تبدیل می کند  و وعده هایی اشاره شده در این نوع تبلیغات تلویزیونی ماهواره ای تا محقق شدن آن فاصله بسیاری خواهد داشت

بی شک پس از پرداخت وجه و خرید محصول هیچ نشانی از فروشندگان این محصول پیدا نخواهید کرد

منبع : کانون اگهی تبلیغاتی تصویر فردا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تصویر فردا